четверг, 26 июня 2014 г.

Հաշվետվություն հունիսի 2-21-ը


         


·       Մասնակցել եմ ամառային ուս. ճամբարին որպես Դպրոց-Պարտեզի 2-4-րդ դասարանների երկարացված օրվա դաստիարակ:
·       Սովորել եմ և շարունակում եմ սովորել Արհեստագործական դպրոցի Նախնական մասնագիտական ( մեկամյա կրթություն) Զարդակիրառական արվեստ մասնագիտություն բաժնում,պատրաստում եմ իմ դիպլոմային աշխատանքը: Իմ աշխատանքները կարող եք տեսնել բլոգի իմ էջում:
·       Ամառային ճամբարի ընթացքում խաղացել ենք տրամաբանական և ուսուցողական խաղեր, օգտվել եմ Math Games Hoodamath.com,http://igraemsami.ru/ սայթերից:
·       Աշխատել և ստեղծագործել ենք ՝ ստեղծել ենք մեր ձեռքերով բազմաթիվ աշխատանքներ:
·       Իմ խմբով մասնակցել եմ Անտիվիրուս Կոմիտասին
·       Ներկա եմ եղել թարգմանչական ստւգատեսին,
երաժշտական փառատոնին:
·       Ներկա եմ եղել  կինո- ֆոտո փառատոնին, հանդիպումներին (Վահրամ Մարտիրոսյան և Տիգրան Խզմալյան):
·       Մասնակցել եմ Դպրոց-Պարտեզի Բանգլադեշյան պլեներին:
·       Կարդում եմ իմ գործընկերների բլոգները և հետևում եմ mskh.am-ի կայքին:






Комментариев нет:

Отправить комментарий