Նախագծեր

Ամառային, ճամբարային նախագիծ



01.05-12.05
Ճամբարային առօրյան պետք է լինի բազմազան, ուրախ, հետաքրքիր, լի նորություններով, խաղերով, արկածներով, հնարավորինս շատ անցկացնել և աշխատանքները կազմակերպել բակում: Զբաղվել ընթերցանությամբ, բնագիտական փորձեր, տեխնոլոգիական աշխատանքներ, խեցեգործություն, տրամաբանական խաղեր:

Երկուշաբթի
13.35-14.00 - Կերպարվեստ
14.00-14.30- Ճաշ
14.30-15.00- Տրամաբանական խաղեր
15.00-15.20- Երգ ու պար
15.20-16.00- Տեխնոլոգիական աշխատանք
16.00-16.30-Բակային խաղեր
16.30-16.45- Նախապատրաստում տուն գնալուն
16.45-17.00-Բարի ճանապարհ

Երեքշաբթի
13.35.-14.00-Ազատ աշխատանքներ
14.00-14.30-Ճաշ
14.30-15.10-Բնագիտական փորձեր
15.10-15.30-Ընթերցանություն
15.30-16.10-Խեցեգործություն
16.10-16.30- Մաթեմատիկական խաղեր
16.30-16.45- Նախապատրաստում տուն գնալուն
16.45-17.00-Բարի ճանապարհ


Չորեքշաբթի
13.35-14.00 - Շախմատ
14.00-14.30- Ճաշ
14.30-15.00- Բառային խաղ, բառապաշարի զարգացում
15.00-15.20- Երգ ու պար
15.20-16.00- Տեխնոլոգիական աշխատանքներ
16.00-16.30-Բակային խաղեր
16.30-16.45- Նախապատրաստում տուն գնալուն
16.45-17.00-Բարի ճանապարհ

Հինգշաբթի
13.35.-14.00-Ազատ աշխատանքներ
14.00-14.30-Ճաշ
14.30-15.10-Թատրոն, բեմականացում
15.10-15.30-Ընթերցանություն
15.30-16.00-Մուլտֆիլմի,ֆիլմի դիտում
16.00-16.30- Գլուխկորուկներ
16.30-16.45- Նախապատրաստում տուն գնալուն
16.45-17.00-Բարի ճանապարհ

Ուրբաթ
13.35-14.00 - Շախմատ
14.00-14.30- Ճաշ
14.30-15.00- Բառային խաղ, բառապաշարի զարգացում
15.00-15.20- Երգ ու պար
15.20-16.00- Տեխնոլոգիական աշխատանքներ
16.00-16.30-Բակային խաղեր
16.30-16.45- Նախապատրաստում տուն գնալուն

16.45-17.00-Բարի ճանապարհ







Ծեփամածուկից՝ խճանկար
/նախագիծ/
Նպատակը՝

Սովորականից՝  անսովոր  /ստեղծական հրճվանք/

Խնդիրները՝
  
    
       ·                          Սովորողի երևակայության զարգացում
·                              Մատների մոտորիկայի զարգացում

Լավ է, թե վատ, թե ինչ պետք է անեմ, շատ բան նախօրոք չեմ նախատեսում:    Ծնվում է խմբում՝ գործունեության ընթացքում, սաների արածից, գործունեության արդյունքից:

Ծեփամածուկը (խմորը, կավը, ցեխը) երեխաների սիրած նյութն է, դրանով աշխատելը մի շարք ուսումնական խնդիրներ է լուծում:
Տեխնոլոգիական աշխատանքները երկարացված օրվա գործունեության նախընտրելի ձևերից մեկն է: Եվ այսպես՝   սկսեցինք:

1-ին փուլ

Մտածեցինք ծեփամածուկով աշխատել, բայց ինչ ծեփամածուկ, որտեղից: Որոշեցինք ինքներս պատրաստել. անհրաժեշտ էր ունենալ ալյուր, ջուր և սննդային գույներ: Երեխաների սիրած գործը. արդեն այդ փորձն ունեինք՝ թաթախվել ալյուրի մեջ, խաղալ խմորով: Երեխաների ուրախությունը պիտի տեսնել:  Զարմանալի ու հետաքրքիր են աշխատանքի բոլոր փուլերը, բայց գուավոր խմոր ստանալու գործընթացը ամենաոգևորիչն է: Ուրախ բացականչություններով են ուղեկցվում ամեն մի նոր գույն ստանալը. իսկական  կախարդական գույներ: Լցնում էինք մի գույն, ստացվում էր այլ գույն: Խմորը ստացվեց՝ կանաչ, դեղին, կարմիր, վարդագույն, շագանակագույն...

2-րդ փուլ

Սկսեցինք մանր գնդիկներ պատրաստել բոլոր գույներից: Թվում էր՝ երեխաները կձանձրանան, բայց անհամբեր սպասում էին, թե այդ   ինչ կախարդական գույնով են աշխատելու:  Գնդիկները պատրաստվեցինք: Պատրաստի գնդիկները պետք է չորացնեինք, հետևեինք, որ չկպչեն իրար: Ամեն գնդից ստացվում էր մոտ երեք մեծ սկուտեղ՝ լի գնդիկներով: Այս աշխատանքը պահանջեց 5 օր:

3-րդ փուլ

Գնդիկները պատրաստեցինք. հիմա ինչ անենք: Որոշեցինք մեծ փազլ պատրաստել: Մտածեցինք մի մեծ նկար պատրաստել: Բայց երեխաները իրենց անհատական նկարն էին ուզում: Որոշեցինք նկար -խճանկար հավաքել: Մեծ թուղթը բաժանեցի խճանկարի  փոքր մասերի, և յուրաքանչյուրն ունեցավ իր կտորը: Ասեմ, որ երեխաները հավաքել են իրենց ուզած պատկեր- նկարը, աշխատել են բոլոր գույներով: Աշխատում էին մեծ հաճույքով ու ոգևորվածությամբ, կային երեխաներ, որ ունեն մեկից ավել աշխատանքներ:  Բոլորն են մասնակցել: Ամեն կտորի աշխատանքը պահանջեց երկուսից երեք օր:

4-րդ փուլ


Բոլոր մասերը վերջացնելուց հետո վերջապես հավաքեցինք մեր խճանկարը: Ու ինչ ստացվեց. շատ զարմանալի մի բան՝ մի սիրուն, ամբողջական, բազմագույն, ուրախ կտավ-փազլ: Այն նաև լավ նվեր կարող է դառնալ:
Կարելի է խոսել այս աշխատանքի մանկավարժական-ուսումնական արդյունքների մասին: Բայց կարելի է և ավելի դիպուկ ու հակիրճ ասել՝ ստեղծագործական-ստեղծական աշխատանք, որը սովորողները սիրով և ոգևորությամբ արեցին:   


Комментариев нет:

Отправить комментарий